Jak korzystać ze sklepu

Rejestracja

Namawiamy Cię do zarejestrowania się w naszym sklepie. Podaj wszystkie niezbędne dane abyśmy mogli prawidłowo Cię zarejestrować w naszej bazie klientów. Na Twoim komputerze zostanie zapisane cookie, które pozwoli nam rozpoznać Cię przy następnej wizycie.

Dzięki temu:
  • możesz sprawdzać stan realizacji złożonych zamówień,
  • zapamiętamy, które towary dodałeś do koszyka lub przechowalni, odnajdziesz je tam, gdy odwiedzisz nas ponownie,
  • oszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień, przedstawimy Ci bowiem do zatwierdzenia formularz zamówienia już częściowo wypełniony,

Składanie zamówienia

Po kliknięciu w wybraną kategorię, pojawi się lista produktów do niej przypisanych. Przy każdej z pozycji znajduje się okienko, pozwalające wybrać liczbę sztuk, które chcesz zamówić, oraz przycisk "Dodaj do koszyka", po którego kliknięciu do Twojego koszyka dołożona zostanie wybrana liczba sztuk danego produktu. Potem masz możliwość kontynuowania zakupów.

Jeśli uznasz, że czas sfinalizować zamówienie, kliknij na przycisk "koszyka" znajdujący się w prawej górnej części strony, a następnie przycisk "Pokaż koszyk" po czym przejrzyj listę produktów. Następny krok "Zamówienie" pozwoli ci zrealizować zakupy. Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie, wpisz w formularzu swoją nazwę użytkownika i hasło. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta - wypełnij formularz dodania konta.

Koszta przesyłki

Możesz skorzystać wylącznie z usług firmy kurierskiej. Cena przesyłki jest ustalona ryczałtowo i wynosi 17,00 zł.

Płatności

Możliwa jest płatność za zakupiony towar za pośrednictwem przelewu bankowego, przy użyciu systemu płatności on-line. Szczegółowe informacje związane z płatnościami znajdują się na stronie Sposoby płatności.

Realizacja zamówienia

Zakupiony przez Ciebie towar postaramy się wysyłać natychmiast po wpłynięciu przedpłaty na rachunek bankowy. Kiedy przesyłka zostanie wysłana - otrzymasz natychmiast powiadomienie emailem.

Gdyby zdarzyło się tak, że przesyłka długo do Ciebie nie dociera - koniecznie daj nam o tym znać. Złożymy wówczas reklamację przesyłki i sprawdzimy, co się z nią stało.

Wraz z zamówieniem otrzymasz paragon fiskalny (lub, na życzenie, fakturę VAT), niezbędny w razie ewentualnej reklamacji.

Zwroty

Jeśli po otwarciu przesyłki okaże się, że towar posiada jakieś wady lub został uszkodzony podczas transportu - odeślij nam go, razem z paragonem lub fakturą. W terminie 7 dni rozpatrzymy reklamację i jeśli ją uznamy, otrzymasz nowy towar lub zwrot pieniędzy.

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie masz prawo zwrócić w terminie 10 dni bez podawania przyczyny, pod warunkiem, że nie jest uszkodzony lub nie nosi śladów użytkowania. Ze względu na fakt, że kosmetyki to dosyć szczególny towar i istotne są w jego przypadku kwestie higieny, zwracamy szczególną uwagę na tę drugą rzecz - zatem jeśli chcesz zwrócić towar, wówczas prosimy o nieodpakowywanie produktów z opakowań itp. W przypadku zwrotu towar należy odesłać na adres siedziby firmy i podać numer rachunku bankowego, na który ma wpłynąć zwrot pieniędzy za zakupione produkty. Do zwrotu koniecznie dołącz paragon fiskalny (fakturę).

Realizacja nexim.net

Twój koszyk

W koszyku jest: 0  produktów Łączna wartość: 0.00 zł
Zobacz koszyk